Oferta

Zakres usług może być skorygowany zmniejszony/zwiększony na podstawie indywidualnych umów ze wspólnotami.

Czynności prawne, administracyjne i księgowe

Czynności prawne, administracyjne i księgowe

  • Reprezentacja Właścicieli w sprawach dotyczących nieruchomości przed sądami, urzędami i innymi instytucjami publicznymi
  • Prowadzenie i przechowywanie właściwej dokumentacji związanej z zarządzaną nieruchomością,
  • Ubezpieczenie budynku
  • Przygotowywanie procedur prawnych lub innych procedur koniecznych dla prowadzenia windykacji zaległych opłat oraz innych należności związanych z nieruchomością,
  • Wykonywanie zarządzeń porządkowych organów samorządowych
  • Nadzór nad prawidłowym wykonaniem wszystkich umów
  • Prowadzenie spraw właścicielskich (sporządzanie rozliczeń, analiz zaliczek, zmiany ilości osób, najmy pomieszczeń dodatkowych itp.)
  • Przygotowywanie projektów uchwał, organizacja zebrań
  • Dokonywanie rozliczeń liczników indywidualnych dostawy wody, CO itp.
  • Prowadzenie pełnej księgowości i sprawozdawczości finansowej
  • Prowadzenie raportowania wg schematów uzgodnionych z Właścicielem nieruchomości
  • Prowadzenie i rozliczanie odrębnego konta bankowego dla nieruchomości
  • Regulowanie podatków i innych opłat publiczno-prawnych
Obsługa techniczna nieruchomości

Obsługa techniczna nieruchomości

  • Zapewnienie dostawy mediów: energii elektrycznej i cieplnej, wody oraz odprowadzania ścieków i wywozu śmieci, negocjowanie w imieniu Właściciela optymalnych warunków dostawy mediów,
  • Zapewnienie obowiązkowych kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
  • Prowadzenie książki obiektu oraz dokumentacji nieruchomości przewidzianej ustawą prawa budowlanego,
  • Bieżąca konserwacja nieruchomości oraz dokonywanie napraw budynku, jego pomieszczeń i urządzeń technicznych,
  • Usuwanie awarii i skutków awarii w nieruchomości,
  • Zapewnienie usług i serwisów związanych z funkcjonowaniem urządzeń technicznych (centrale telefoniczne, elektroniczne systemy kontroli dostępu, winda, kotłownia, domofon, hydrofor itp.)
  • Zbieranie ofert i negocjowanie warunków dotyczących umów o dostawy, roboty bądź usługi związane z utrzymaniem nieruchomości oraz doradztwo w tym zakresie.
Remonty i modernizacje

Remonty i modernizacje

  • Przygotowanie i aktualizacja planów remontów i modernizacji nieruchomości w oparciu o przewidywane środki finansowe Właściciela oraz na podstawie przeprowadzonych kontroli technicznych,
  • Nadzorowanie przebiegu remontów i zlecanych prac,
  • Wyłanianie wykonawców robót remontowych w oparciu o procedury uprzednio przyjęte przez Właściciela,
  • Odbiór wykonywanych remontów, egzekwowanie praw gwarancyjnych
  • Dokonywanie napraw i prowadzenie remontów długoterminowych na terenie nieruchomości w sposób uzgodniony z Właścicielem,
Czystość, porządek i bezpieczeństwo

Czystość, porządek i bezpieczeństwo

  • Kierowanie personelem zatrudnionym na terenie nieruchomości, odpowiedzialnym bezpośrednio za czystość, porządek i urządzenia służące do wspólnego użytku,
  • Nadzór nad utrzymaniem w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym dróg dojazdowych, parkingów, terenów zielonych, placów zabaw, ciągów komunikacyjnych
  • Informowanie Właściciela o zdarzeniach, które mogą doprowadzić do szkód lub odpowiedzialności finansowej Właściciela,
  • Kontakt ze służbami miejskimi i porządkowymi: Policja, Straż Miejska, Straż Pożarna, Państwowa Inspekcja Sanitarna, itd., w przypadkach bezpośrednio związanych z bezpieczeństwem użytkowników zarządzanej nieruchomości.

Wszystkie usługi wykonywane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz w ścisłej współpracy i według wytycznych Właścicieli.